elende
Patra
8000 m2
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
20 άτομα
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
800
ΠΕΛΑΤΕΣ
140 κατ/τα
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΝΑ ΗΜΕΡΑ
72 %
ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ
30 '
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΝΑ ΣΗΜΕΙΟ
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με σταθερό βηματισμό και έντονη εξωστρέφεια, αναπτύσσεται δυναμικά,
δημιουργώντας τις απαραίτητες συνθήκες για περαιτέρω εξέλιξηκαι ανάπτυξη του κλάδου της
ζυθοποιίας στην Ελλάδα.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αποτελεί ένα ισχυρό και αξιόπιστο σχήμα στην εγχώρια αγορά μπύρας, 
που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία.
Συνδυάζοντας το ελληνικό DNA και το διεθνές αποτύπωμα της δυναμικής του Ομίλου Carlsberg,
συνιστά τον παίκτη που όχι μόνο οραματίζεται αλλά και μπορεί να  αλλάξει το χάρτη της μπύρας στην Ελλάδα.
Η εταιρεία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο, Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα, Ευβοίας,
δυναμικότητας 2,2 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, στις οποίες παράγονται τα προϊόντα Μythos, Mythos Radler,
FIX Hellas, FIX Dark, FIX Weiss, Kaiser και Henninger. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και
διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη
Corona Extra, τις ιρλανδικές μπύρες  Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής
προέλευσης weissbier Schneider Weisse, τον ιρλανδικό μηλίτη Magners και τον ανθρακούχο μηλίτη
Somersby. Ταυτόχρονα, η εταιρεία παράγει, διαθέτει και διανέμει στην ελληνική αγορά τα κορυφαία
σήματα Tuborg Club Soda, Tuborg Tonic Water και Tuborg Lemon Soda.

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός 

''Δεν ειναι πια αρκετό να ικανοποιείς τους πελάτες σου. Πρέπει να τους ενθουσιάζεις.''

Philip Kotler, 1931-, Αμερικανός γκουρού του Μάρκετινγκ

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Το Τμ. πωλήσεων με βάση την ζήτηση της αγοράς παρέχει στους πελάτες δυνατά προιόντα σε σκοπό την υψηλή κερδοφορία για το κατάστημα.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Καθημερινή επισκεψημότητα των πωλητών στα καταστήματα μας για την επίλυση τυχόν προβλημάτων αλλά και για την ενημέρωση τους.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑ

6 Τρόποι τοποθέτησης παραγγελίας: 1.μέσω τηλεφώνου 2.μεσω fax 3.μέσω πωλητή 3.μέσω τηλεφωνητή 4.μέσω site 5.sms 6.email

ΤΑΣΗ ΑΓΟΡΑΣ

Η εταιρεία μας επικεντρώνεται στην τάση της αγοράς για να μπορεί να συμβαδίζει μαζί στις αλλαγές στο σημερινό περιβάλλον.

 

ΣΤΟΧΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Στόχος των πωλήσεων μας, η αύξηση του τζίρου στο πελατολόγιο μας μέσω των ενεργειών απο τις συνεργαζόμενες εταιρείες.

 

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Επικοινωνία πωλητών με πελάτες μας για τις προωθητικές ενέργειες που εκτελούν ανα τακτά χρονικά διαστήματα οι συνεργάτες μας.