elende
Patra
8000 m2
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
20 άτομα
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
800
ΠΕΛΑΤΕΣ
140 κατ/τα
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΝΑ ΗΜΕΡΑ
72 %
ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ
30 '
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΝΑ ΣΗΜΕΙΟ

Ο σεβασμός στον άνθρωπο, στις αξίες, στη θέληση, στη δημιουργία και στην ισότητα αποτελεί βασικό μέλημά της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ.

Πριν από χρόνια, στις αρχές του 2.000 η εταιρεία επέλεξε να εντάξει στη στρατηγική της μια νέα φιλοσοφία, της αλληλεγγύης απέναντι σε ανθρώπους που έχουν πραγματική ανάγκη. Αυτή η συνειδητή εταιρική απόφαση εξελίχθηκε και με όχημα το ΖΑΓΟΡΙ έγινε ουσιαστικό έργο και προσφορά! Το αποτέλεσμα είναι σήμερα η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, ως ενεργό μέλος της κοινωνίας, να συμμετέχει έμπρακτα στην ανάπτυξη και πρόοδο της χώρας, αφήνοντας το δικό της πολύτιμο κοινωνικό αποτύπωμα.

Με συνοδοιπόρους και συνεργάτες επίσημους φορείς και αναγνωρισμένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις το «ΖΑΓΟΡΙ» προσφέρει και στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά, τους γονείς, την οικογένεια, τον άνθρωπο, την κοινωνία σε Ελλάδα και εξωτερικό.

«Το καλό το’χουμε μέσα μας»: Στο πλαίσιο αυτής της φιλοσοφίας η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, αποφάσισε να συνεισφέρει στη διαμόρφωση μιας αισιόδοξης νοοτροπίας, προτρέποντας το κοινό να σκεφτεί με αυτό τον τρόπο, προκαλώντας το να αναγνωρίσει το καλό που έχει μέσα του και να δει τα μικρά θαύματα γύρω του.

Εκφράζοντας «το καλό που έχουμε μέσα μας» μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα, όπως ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, ο Ραφαήλ. Πνεύμα ανήσυχο, τολμηρός, με πείσμα και ορμή όπως κάθε νέος της ηλικίας του, μαθητής στην ΕΛΕΠΑΠ αλλά και πρωτοετής φοιτητής στη Φιλοσοφική, κατάφερε να «πετάξει» με αετό, παρά το ότι στη γη κινείται μόνο με αναπηρικό αμαξίδιο. Έχει όμως «το καλό μέσα του», νιώθει καλά και ζει κάθε στιγμή στη ζωή του «σα να είναι ένα θαύμα».

Το αισιόδοξο αυτό μήνυμα που έγινε σενάριο κορυφώνεται με την κοινωνική προσφορά της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ στο σημαντικό έργο της ΕΛΕΠΑΠ. Η εταιρεία «υιοθέτησε» τα άπορα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας εξολοκλήρου το πρόγραμμα αποκατάστασης τους! Καλύπτοντας μια σημαντική ανάγκη για τους μικρούς και τους νεαρούς φίλους μας οι οποίοι θα μπορούν πλέον να εξελιχθούν σε χρήσιμα και δραστήρια μέλη της κοινωνίας μας.

Το αισιόδοξο μήνυμα της καμπάνιας και την κοινωνική δράση ήρθε να υπογράψει το ρητό του Άλμπερτ Αϊνστάιν «Υπάρχουν δύο τρόποι να ζεις τη ζωή σου. Ο ένας λες και τίποτα δεν είναι θαύμα. Ο άλλος λες και όλα είναι ένα θαύμα».

''Δεν ειναι πια αρκετό να ικανοποιείς τους πελάτες σου. Πρέπει να τους ενθουσιάζεις.''

Philip Kotler, 1931-, Αμερικανός γκουρού του Μάρκετινγκ

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Το Τμ. πωλήσεων με βάση την ζήτηση της αγοράς παρέχει στους πελάτες δυνατά προιόντα σε σκοπό την υψηλή κερδοφορία για το κατάστημα.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Καθημερινή επισκεψημότητα των πωλητών στα καταστήματα μας για την επίλυση τυχόν προβλημάτων αλλά και για την ενημέρωση τους.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑ

6 Τρόποι τοποθέτησης παραγγελίας: 1.μέσω τηλεφώνου 2.μεσω fax 3.μέσω πωλητή 3.μέσω τηλεφωνητή 4.μέσω site 5.sms 6.email

ΤΑΣΗ ΑΓΟΡΑΣ

Η εταιρεία μας επικεντρώνεται στην τάση της αγοράς για να μπορεί να συμβαδίζει μαζί στις αλλαγές στο σημερινό περιβάλλον.

 

ΣΤΟΧΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Στόχος των πωλήσεων μας, η αύξηση του τζίρου στο πελατολόγιο μας μέσω των ενεργειών απο τις συνεργαζόμενες εταιρείες.

 

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Επικοινωνία πωλητών με πελάτες μας για τις προωθητικές ενέργειες που εκτελούν ανα τακτά χρονικά διαστήματα οι συνεργάτες μας.